37,9 °C

hejhej, har 37,9 °C feber, skti jobbigt! jag som värkligen ville till skolan imorgon! har precis tagit en alvedon & ska försöka sova nu! om inte febern är borta imorgon så ska jag tvinga pappa att jag iaf ska åka dit på so lektionen då jag ska redovisa om portugal ! för jag vill ha det gjort & inte vänta med det , & Per & alla andra kommer säkert tro att jag är hemma bara för att slippa redovisa! men så är det inte! jag vill redovisa, liksom då har man det gjort ! men nu så ska jag sova, måste bli frisk ! orkar inte bli sjuk igen, men det som är hiss & diss med sjuk är att :
HISS  -
♦  - det blir xtra mkt bloggande & ni uppskattar ju det ! (gör allt för läsarna)
♦  - man slipper vissa jobbiga & långa dagar i skolan
♦  - slipper vissa störda lärare & elever !
DISS  -
♦  - tråkigt att vara hemma och inte kunna vara med någon kompis..
♦  - man kommer efter i skolan, & det är skit jobbigt när man ska komma ikapp..
♦  - det är inge kul att var sjuk & ha feber !
♦  - man måste ta alvedon/ipren m.m

Kommentarer
Postat av: ♥ Lill-smeds - Fotar och designar bloggar ♥

Ja de är klart man kommenterar när man läser tycker jag..

2009-11-24 @ 00:25:17
URL: http://jessicalillsmeds.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0