godnatt alla små fjärtar!


i love this picture..

godnatt, ska typ sova nu, klockan e ändå elva och jag ska upp halv sju för jag måste duscha. haha, men vi hörs imorgon, & på ngt sätt så ser jag fram emot skolan imorgon, föt jag vill träffa alla kompisar, fast det e lite jobbigt att vi ha jumpa som första lektion imorgon, shiit, kommer vara skit seg, & vi kommer ha handboll.. suck^^! men jag saknar typ alla från klassen så det e ändå kul att gå till skolan ibland. hihi, (a) men nu så ska jag spela crazy cabbie en gång & sen så ska jag sova, men får inte trycka så hårt på tangenterna nu för då hör papi & caroline mig och dom tror att jag har gått och lagt mig.. hiih, fett buuusigt., men ajja, pusspuss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

var inte du mobbad i din klass.

2009-11-02 @ 16:29:20
Postat av: Anonym

Asså ofta du skriver så. Du victoria , det är nån du känner bra, som du är lite ovän med just nu som har skrivit den där kommentaren, Älskar dej gumman <3 Ha en bra dag

2009-11-02 @ 20:27:07
Postat av: victoria

hej, jag skulle uppskatta om in båda kan säga vilka ni är. haha, (till den andra kommentaren nu! , okej, då vet jag, hihi, ) puss

2009-11-03 @ 15:51:37
URL: http://victoriadjurfeldt.blogg.se/
Postat av: victoria

hej, jag skulle uppskatta om in båda kan säga vilka ni är. haha, (till den andra kommentaren nu! , okej, då vet jag, hihi, ) puss

2009-11-03 @ 15:51:48
URL: http://victoriadjurfeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0