sjuk

hej, är sjuk idag, ska bara till skolan och redovisa sen så ska jag hem igen, för jag har 37.9 graders feber, den har inte gått ner någonting! . inte bra, bloggar sen mera när jag kommer hem, eller så kanske jag hinner blogga lite innnan jag åker till skolan, får se ! pusshej ! ska bara ha 2 lektioner idag, så jag ska till skolan nu halv nio, ha engelska & so , för att kunna redovisa mitt land, sen så ska jag hem, har redan pratat med pappa & han har skrivit en lapp, men nu så ska jag fortsätta att fixa mig, kommer inte bli så anvancerat idag.. men man vill ju inte se ut som en babian när man kommer till skolan, även om man är sjuk .. ♥


old picture ! from 11/9 2009

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0